Belépés
i tell the story...
Szal 5kor indultunk reggel pápuáról el szhely felé, ahol 8ra volt megdumálva a treff a stúdióban... A 6 óra akárhányas vonattal útra keltünk a kollegával, a többi forma másnap követett minket... Egy dagadt orrú bláz volt a bemelegítés egy üveg hársfalevelű után cellben... a peronon, az emberek sűrűjében, jéé...:D
Aztán a csatlakozás után már emelkedett hangulatban vettük az ir...
....sexyk....
... tovább. Edinánk egyedül téblábolt a délutánii sikeres vizsgáját követoen a kihalttá vált épületben. Az óráját és a vasúti menetrendet egyeztetve arra az elhatározásra jutott, hogy a reggeli vonattal fogja édes jó szüleit meglátogatni, arra van csak esélye.
Addig egy kis vermuttal koccintott magával odabenn a kiürült szobában, mert hogy a "csaj" részlegen, talán ott elol egy k...
Szökés...
... kellett volna kapcsolnom a telefonom, hogy Pé-t felhívjam, és akkor elérhető lettem volna... El akartam menni a kedvenc pizzériámba, enni, ottaludni a hajléktalan szállon, és egy korai vonattal leutazni a szüleim válására, monorra... Miközben a Rádayn sétáltam, kezdtem átfagyni, és elfáradni. Mikor a végéhez értem, ott szintén egy metró megálló volt. A Kálvin tér. Lementem, és úgy...
2007.03.18
Hello!!!Ismét egy hosszú nap volt ez a mai!!!De csak azért mert szombaton bulizni mentünk a haverokkal!!!Elvoltunk füreden a colombusba,és a reggeli vonattal hazajöttünk!!!Egy kicsit kiütöttük magunkat az biztos:)!!!Naon jo volt a buli,mert ott volt az a srác is aki naaaaoooon bejön,és végre tudtam vele bulizni:)!!! Annyira jooooooooooo volt,vele táncoltam egész este,beszélgetünk,n...
3. nap
... kiviharoztunk az öltözőbe.

Továbbiakban vicceket olvashattok!

Jó szórakozást!!!!

Távírat jön a vidéki birtokra az ifjú gróf részére. Délután ötkor érkezem a vonattal. Az állomáson várjon. Aláírás: Menyasszonya
A gróf úr szól Jánosnak a parádés kocsisnak, fogja be a két legszebb lovat és mennek az állomásra. Így tesznek. A gróf kicsit izg...
légyjo mindhalálig 10 11 rész
... megszöktek.

Hirtelen megütődött: eddig nem is gondolt arra, hogy Bella kisasszony Török úrral utazott el, mert hisz nem voltak együtt a váróteremben... De hát János úr ezzel a vonattal akart utazni, biztos most már, hogy ő azért ment ki az állomásra, mert ő érezte, hogy ez nem rendes dolog, s látni akarta, hogy utazik el a táska pénzzel...

Most már igazán bel...
Hová utazzunk 50ezer forintból
... tömegközlekedés is igénybe vehető - bár túl sok ellenőr nincs, a 62 eurós büntetés elég nagy érvágás a pár napra tervezett büdzsében. Bécstől távolabbi helyekre általában olcsóbb repülni, mint vonattal vagy busszal menni. Velencébe van ugyan busz 10 ezer forintért, Milánóba 14-ért, Berlinbe 15-ért, de ezek kedvezményes árak, amelyeket online foglalással, diák-, ifjúsági vagy...
Fegyvertelen vitézt éneklek
... megölelt, és azonnal felhívta telefonon Nagybányát, és ideadta a kagylót, beszéljek szüleimmel. Képtelen vagyok leírni azt az örömet, mikor meghallották a hangomat... Holnap, az első vonattal jönnek Szatmárra, hogy együtt legyünk, annyi idő után. Majd Horváth Jani elintézi, hogy beengedjék őket a csapatkórházba, hiszen Jani éttermébe, sok magasrangú tiszt jár...
Jani ...
A vonatok állapotáról......
... utasaink támogatását.

A MÁV már az első éles munkanapon tett azért, hogy meggyőzze az utasokat: ne próbáljanak vonattal eljutni a Ferihegyi repülőtérre vagy onnan a városba. A több mint ötmilliárd forintba kerülő ferihegyi vasúti megállóba félórás késésekkel érkeztek a vonatok kedden, a menetrendben szere...
Hétköznapi kormányutálat ̵
... életveszélyen kívül egész héten nem tud kocsit adni, sajnálja, de ez van.

December 1-jén ért egy kisebb sokk. 15 óra 45 perckor indultam egy vizsgálat után hazafelé Szegedről, vonattal. A gyorsvonat kicsit lassú volt. Hat óra után ért Kecskemétre, ahonnét buszon kellett volna továbbmenni. Ekkor derült ki, hogy már nincs mivel. Mert az utolsó buszok Soltra, illetve Kunsz...
A rendeltetesi helyen
... kozlekedo jaratnak. 10en ultunk a buszon, volt egy kubai lany, nehany olasz, meg harom holland, stb. Egyeztetes utan rajottek, hogy en egyedul fogok utazni, mindenki mas egy 6 perccel korabbi vonattal indul majd Shanghaiba. (Ezt mi nem is ertettuk, miert van ket vonat Shanghai fele, 6 perc elteressel indultak. Nem tudom, mikor erkeztek meg a tobbiek, de en mar 12 ora alatt ideerte...
Tito, a XX. század egyik legna
... lépcsők és ütközők is tele voltak utasokkal. Sokan a megváltott jegyekkel otthon maradtak.

A következő napokban is, a jövőtől tartva egyre több család hagyta el a falut. Ki vonattal, ki fogatos szekérrel, mások kerékpáron igyekeztek északra.

Az utolsó vonat október nyolcadikán 6 óra körül gördült ki a csurogi állomásról. Ezzel a szerelvénnyel vonultak...
Túlélőgyakorlat - postás módra
... alkalmával összejöttem a Margitszigeten egy Ági nevű lánnyal. Onnantól kezdődött az az időszakom, amikor anyáméknak mindig azt kamuztam, hogy vasárnap délig van eltávom, és már a reggeli vonattal elzizegtem Pestre.
Szóval, már kezdtem megfeledkezni az én kis betétlapos ügyemről, és az élet oly csodásnak és gondtalannak tűnt, mintha nem is a drótkerítésen innen éldegéltem voln...
Szegedi élménybeszámoló
... nem akarom mindenkinek egyesével elmesélni a dolgot. Ha rákérdez, adok egy linket és elolvassa.
Tehát egy jóbarátom "meghívásának" eleget téve október 18án reggel fél 9kor indultam vonattal Szegedre. Persze a koriverseny adott apropót a látogatásnak, no meg az, hogy csütörtök óta szünetem volt. Délben már Szegeden is voltam, első utam a Skateworldbe vezetett. Kis vásárlás és ...
Zsuzsa anális szűztelenítése
...
- Túl hangosak lettünk volna, - kérdezte Zsuzsa, miközben ettünk.
- Lehet, - mondtam - de szerintem csak te, de az is lehet irigykednek.
Reggeli után hazajöttünk a 7 órás vonattal, mint máskor is. Azóta is együtt vagyunk, jól lestrapáljuk egymást havonta egyszer kétszer ugyanabban a szállodában, és ha lehet, akkor ugyanabban a 108-as szobában. Remélem a portástól...
Gaskó: a sztájk sikeres, csak
... közleményben.

Jártak viszont a vonatok a dél-balatoni vonalon: itt Siófok érintésével Székesfehérvárig szállította az utasokat egy reggeli vonat, az utasok onnan egy másik, Kelenföldig tartó vonattal juthatnak el Budapestre. Tiszatenyő-Szentes-Hódmezővásárhely- Makó, Kelebia-Budapest-Ferencváros, Kiskunfélegyháza-Kiskunhalas-Baja, Újszeged-Makó-Mezőhegyes vonalon jártak ...
Vadrozsa aga
... zabtól, csak éppen elegendő idő nem volt arra, hogy bennem a vér viháncoljon. Ugyanis az igehintő csapat a különböző vendégszállásokról már egybegyűlt, mert indulnunk kellett a vonathoz és a vonattal haza. Számosan kikísértek az állomásra, s közöttük Nelly is, aki úgy állt a vonat ablaka alatt, mintha csodára várna, mely közénk keverné. A csoda helyett azonban a mozdony fizetett k...
testvérek
... típus, amiben kamera is van, hogy rögzítse a betörőt. A rendszer a házautomatizálásba van kötve, ami a dolgozóban lévő számítógépre küldi az adatokat, ha akarom.
A másnap délutáni vonattal meg is érkezett Zsuzsi, és persze ki kellett mennem érte, mert sok csomagja volt. Hazamentünk és bevittem a cuccait a vendégszobába. Megbeszéltük, hogy estig kipakol, tanul, aztán mikor haz...
Chengduban
... szobraival. E varos mar hegyre epult, masztunk fel-le. Kod es eso fogadott elso nap, masnap mar szebb ido volt, megsem tudta magat a varos belopni magat szivembe.
Chengduba egy reggeli vonattal erkeztunk. A nyugat nagykovetei vagyunk itt is, kulfoldit alig lathatunk az utcakon. Mindenfele viragok, tiszta utcak. Nincs akkora zaj, mint amit Shanghai-ban megszoktam, zold-sargak ...
Titanic
A csodahajó

A Titanic bizonyos értelemben még inkább "elsüllyeszthetetlennek" bizonyult, mint amilyennek a White Star Line hajóstársaság hirdette. Hatvannégy év telt el a jéghegy és az úszó csoda végzetes találkozása óta, de mit sem csökkent az érdeklődés a gigász iránt, amely azon a végzetes éjszakán a tenger fenekére süllyedt.
Különösen áll ez arra a huszonegy esz...
1 2 3 .5 6 .8 9 10 11 12
Címkék: Majd Horváth Jani, White Star Line, vonatok állapotáról, rendeltetesi helyen, sztájk sikeres, többi forma, dagadt orrú, üveg hársfalevelű, emberek sűrűjében, csatlakozás után, délutánii sikeres, kihalttá vált, vasúti menetrendet, elhatározásra jutott, reggeli vonattal, kiürült szobában, kedvenc pizzériámba, hajléktalan szállon, korai vonattal, szüleim válására, végéhez értem, metró megálló, kicsit kiütöttük, vidéki birtokra, ifjú gróf, állomáson várjon, parádés kocsisnak, gróf kicsit, vonattal akart, táska pénzzel, első vonattal, első éles, több mint, vonatok kedden, menetrendben szere, kisebb sokk, vizsgálat után, gyorsvonat kicsit, utolsó buszok, kubai lany, megváltott jegyekkel, következő napokban, jövőtől tartva, utolsó vonat, csurogi állomásról, szerelvénnyel vonultak, drótkerítésen innen, koriverseny adott, 108-as szobában, dél-balatoni vonalon, reggeli vonat, utasok onnan, igehintő csapat, vonattal haza, vonat ablaka, csoda helyett, mozdony fizetett, dolgozóban lévő, másnap délutáni, varos belopni,